poniedziałek, lutego 07, 2022

Foxy Lady Mexmo by Andzia There

    W ostatnim miesiącu, w końcu podjęłam decyzję o przejrzeniu moich palet i sprzedaży tych których nie używam. Miałam nadzieję, że kolekcja odrobinę się zmniejszy, jednak… poniosło mnie i po sprzedaży dwóch, kupiłam kolejne dwie! Nie nowości, ale długo przeze mnie śledzone produkty.

Dzisiaj prezentuje Wam: Foxy Lady od Mexmo by Andzia There.

 

Foxy Lady paleta

Już kiedyś wspominałam, że uwielbiam produkty, które wygadają oryginalnie i ładnie. Paleta na początku przykuła moją uwagę „okładką”, a później swoim wnętrzem. Muszę przyznać, że dobór kolorystyczny trafia w mój gust! W żadnej palecie nie mam takiej zieleni oraz błysków. Spokojnie można nią wykonać dzienny makijaż „do pracy” jak i wieczorowy, „instagramowy look”. Cienie mają rewelacyjną pigmentację, ale zarazem rozcieranie ich nie sprawia najmniejszych kłopotów. Można budować kolor, albo przy większym doświadczeniu, nabrać na pędzel więcej i spokojnie rozcierać. Uwaga! Tutaj pojawia się minus. Jeżeli zdecydujemy się na opcję nr dwa, polecam zrobić makijaż oczu jako pierwszy. Osyp jest dość mocny i trudno go strzepnąć spod oka bez zostawienia smug. Niestety, ma to również wpływ na wygląd palety w środku, ponieważ cienie pylą się przy każdym dotknięciu pędzlem i mogą zostać brzydkie ślady na białej palecie. Dla mnie nie jest to problem, po prostu po każdym użyciu dokładnie zdmuchuję „resztki”. Warto zaznaczyć, że cienie rozcierają się tak samo dobrze na mokrej bazie jak i przypudrowanej. Od czasu zakupu palety Nabla Side by side, bardzo zwracam na to uwagę. Błyski są bardzo mocne, dla mnie na co dzień trochę zbyt wyraziste, ale to kwestia indywidualna. Polecam nakładać je na Nyx Glitter Primer, bądź podobne produkty. Po pierwsze zwiększa się intensywność błysku, a po drugie ewidentnie przedłuża trwałość. Widać po zrobionych przeze nie swatchach, że błyski na ręce nie robią efektu WOW, jednak na oku i na bazie tak właśnie jest.

Swatch foxy lady

Ogromnym plusem jest „pełność” tej paletki. Mamy w niej: jasny cień „Basic” oraz czarny „Black”, brązy neutralne i typowo ciepłe oraz trzy kolory. Dodatkowo posiada lusterko. Jest to produkt idealny do zabrania w podróż. Czytałam komentarze, że u niektórych zielony cień, wygląda brudno i dlatego jej nie polecają. Ja mam zupełnie inne odczucia. Mam ciepłą tonację skóry oraz zielone oczy. U mnie wszystkie kolory z palety podbijają ładnie tęczówkę. 

Dawno nie miałam takiej przyjemności z nowego zakupu! 

 
Instagram Mexmo Foxy lady
 

Mexmo Andzia There Foxy lady

Dla mnie strzał w dziesiątkę!

Czasami mam wyrzuty sumienia, że kupuję kolejną paletkę mając już ich tyle, ale tym razem od pierwszego użycia nie żałuję ani, jednej złotówki. Warto zaznaczyć, że paleta jest dużo tańsza od np. Nabli Side by side, a w mojej opinii jest po prostu dużo lepsza!

Po prostu polecam!

Mexmo by Andzia There Foxy lady

Cena: 119 zł

Oficjalny sklep Mexmo: https://mexmo.pl/pl/oczy-/49-foxy-lady-palette.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Fabryka Kate , Blogger