czwartek, sierpnia 31, 2017

Canni - Paint Gel

 Hej:) Zgodnie z obietnicą, na blogu przeciętnie co tydzień, max dwa będzie pojawiała się paznokciowa recenzja. I oto i ona. Zapraszam

 Dzisiaj na "tapecie" zagoszczą paint gele Canni. Żele kupiłam na Aliexpress, wszystkie linki wkleję na końcu postu. 
 Zacznę od tego, że jestem posiadaczką 8 kolorów: 530, 566, 571, 578, 617, 620, 628, 636.

canni żele do paznokci


 Jak na razie zdążyłam użyć jedynie 578 (aktualnie na paznokciach) oraz 620. Od razu mogę powiedzieć, że kolor 620 jest moim ulubionym spośród wszystkich lakierów/żeli jakie posiadam. Jest to niebieskawy szary wpadający w jasny fiolet. Wiem, skompilowane jednak nie jestem w stanie inaczej go określić. Jest po prostu piękny. 

gel aliexpress canni

Początkowo miałam problemy z pracą z tymi "lakierami". Zakupiłam specjalne pędzelki jednak i tak było ciężko. Jak nabierałam żelu mało robiły się prześwity, jak nabierałam więcej zalewał mi skórki. Dość szybko doszłam d tego, że najlepiej pierwszą warstwę nałożyć extra cienką, żeby pokryła lekko płytkę. W ten sposób wyznaczyłam granicę do skórek, a paznokieć stawał się lepki. Następne warstwy "nie ślizgają się" już po płytce więc łatwiej jest nałożyć żel w konkretne miejsca.
Na opakowaniu napisane jest, że żele są soak off, jednak tego nie sprawdziłam, ponieważ ściągam je frezarką. Z komentarzy, które przeczytałam na temat Canni zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że się odmaczają w acetonie inni, że nie. Może przy ściąganiu obecnego manicure na jednym palcu spróbuje użyć acetonu i poinformuje Was o efektach w następnym poście.
 
kolory żeli z aliexpress
 Warto zaznaczyć, że kolory prezentowane na aukcji różnią się znacznie od tych które do mnie doszły. Szkoda, ponieważ na niektórych bardzo mi zależało. Warto  oglądać zdjęcia w komentarzach, jednak szukanie tych konkretnych które mnie interesowały zajmowało dużo czasu i postanowiłam zaryzykować.
 Paint gele Canni polecam, przede wszystkim za:
  • trwałość,
  • niską cenę,
  • piękną kolorówkę,
  • dobrą współpracę z innymi produktami : Kads, Gelpolish, Elitte99
Jednak jak wspomniałam powyżej, kolor który wybieramy na aukcji jest dla nas tajemnicą do chwili rozpakowania paczki :). Mimo wszystko polecam.

Link:
https://pl.aliexpress.com/item/50618-New-Fashion-141-pure-colors-uv-led-soak-off-gel-nail-1-PCS-color/32682985074.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.S9k3Kc


Cena: $0.90
canni paznokcie nail
żele do paznokci kolorowe

3 komentarze:

  1. Świetny post!Ja tez bardzo lubię canni, a po wielu próbach okazało się, że najlepiej nakładają się pędzelkiem do hybrydy :)
    Zapraszam do siebie https://hybrydamimalowana.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Top kładziesz hybrydowy czy do zeli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam topu hybrydowego. Najczęściej Kads, sprawdza się do wszystkiego. :)

      Usuń

Copyright © 2014 Fabryka Kate , Blogger