wtorek, stycznia 18, 2022

DESSI Cosmetics - paleta kremowych bronzerów do konturowania

  Do końca 2021 na mojej toaletce pojawiło się kilka nowych kosmetyków. Spróbuję przez najbliższe tygodnie zaprezentować Wam, moje opinie na ich temat. Jeżeli jesteście ciekawi czy są to raczej kosmetyczne hity czy nieszczęsne buble to zapraszam do śledzenia nowych postów!

   Pierwsza z perełek to paleta do konturowania na mokro Dessi Cosmetics. Długo zastanawiam się nad jej zakupem, ponieważ w sieci jest niewiele recenzji oraz swatchy kolorów. Nie chciałam kupować „kota w worku” za 69 zł. Na szczęście pod koniec roku jest u mnie sporo okazji do prezentów! Tutaj z pomocą przyszła moja teściowa i dostałam zestaw bronzerów Dessi na 30 urodziny. 

 

DESSI bronzery na mokro

Bronzery są kremowe, łatwo się rozprowadzają i można budować ich intensywność. Przy pierwszym użyciu, nałożyłam ciemniejszego odcienia zbyt dużo i miałam problem z jego roztarciem. Powstały mi nieestetyczne plamy. Na szczęście, bronzer okazał się plastyczny i udało się uratować sytuację. Rekomenduję jednak, używanie mniejszych ilości w większej liczbie warstw niż „raz a porządnie”. Według producenta jest to zestaw, który daje możliwość stworzenia unikatowego odcienia pasującego do każdego typu karnacji. Kolory w palecie to SUN KISS I SUMMER TAN, które pozwolą na chłodniejszy kontur bądź ocieplenie twarzy. Akurat z tą obietnicą nie za bardzo mogę się zgodzić. Bronzery są co najwyżej neutralne, aniżeli ciepłe. Ja mam skórę raczej w stronę ciepłej, żółtej i u mnie mix tych kolorów nigdy nie dał efektu „opalenia” twarzy, raczej ładne podkreślenie konturu. Nie mówię, że jest to wada, ja takiego efektu oczekiwałam, ale zaznaczam, że produkt do ciepłach, w mojej opinii, nie należy. Ja, zawsze na mokre produkty po przypudrowaniu stosuję również suche, więc jeżeli chce mieć bardziej opaloną twarz to używam bronzera np. Too Faced Chocolate Soleil. Takie połączenie satysfakcjonuje mnie najbardziej, mam ładnie podkreślone rysy  oraz lekko ocieploną twarz.

 

Swatche dessi cosmetics

Producent zapowiada, że bronzery można aplikować zarówno pędzlem jak i gąbką. Ja używam pędzla i bardzo sobie ten sposób cenię. Próbowałam również gąbką i również nie miałam problemów z aplikacją.

 

Paleta Dessi Cosmetics


Podsumowując:

Paleta bronzerów Dessi Cosmetics trafiła na moją półkę ulubieńców i używam jej za każdym razem jak wykonuję makijaż. Przede wszystkim praca z bronzerami jest szybka i łatwa. Bronzery są kremowe i fanie się rozcierają. Ich intensywność można zbudować, jednak w przypadku zbyt dużej ilości błąd można naprawić i usunąć nadmiar. Szczerze polecam!


Sklep: https://dessicosmetics.com/product/zestaw-kremowych-bronzerow/

Cena: 69 zł










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Fabryka Kate , Blogger